Vårterminen avslutades traditionsenligt med en konsert på nationaldagen.



Vår första konsert i höst blir en a cappella-konsert söndagen den 11 oktober kl 16 med bland annat Frank Martins mässa för dubbelkör.

Nästa gång en ensemble ur kammarkören medverkar blir efter sommaren, i högmässan den 30 augusti.
Ni kan ibland se och höra oss i digitala gudstjänster på Maria Magdalena församlings Facebook-sida.
